Oldalak

2016. augusztus 3., szerda

Hamvaiból újra...

Úgy döntöttem, hogy újraindítom a blogomat.

8 évvel ezelőtt kezdtem, akkoriban a blogírás még újdonságnak számított.
Alapvetően varrós tematikájúnak szántam, némi priváttal fűszerezve.
Írtam is nagy lelkesedéssel, a (vélt) anonimitás fátyla alatt-majd fellebbentve azt- túlságosan is bátran, személyes adatokat-történeteket megosztva.
Elég hamar kiderült, hogy nem volt bölcs dolog ez a nagy kitárulkozás, ami a "szakmai" terület háttérbe szorulását is jelentette.
Mindeközben lavinaként zajlottak életem eseményei, dilemmába kerültem: mennyit is mutassak magamból? A bejegyzések olykor kellemetlen szájízt maguk után hagyó utóélete végül a nyilvánosságtól el is vette a kedvemet.
Többször jutottam el odáig, hogy törlöm, de végül erre sosem került sor, csupán hibernáltam.
Ideje volt a befelé fordulásnak, a dolgaim átértékelésének. Azt gondoltam (inkább sejtettem), hogy eljön az idő, amikor újra igényét érzem az írásnak.

Újra igényét érzem az írásnak.
:)


Nincsenek megjegyzések: