Oldalak

2016. augusztus 11., csütörtök

Előkészületek

27 féle anyag....
Az összegyűjtésük komolyabb feladat, mint amire számítottam.
Gúvasztom a szemem a monitorra, hogy a színeket-mintákat beazonosítsam, de ez valahogy nem az igazi...
Muszáj kinyomtatnom a doksit, anélkül nem fogok tudni rendesen dolgozni, ez egészen nyilvánvaló.

Szembesülve a kikerülhetetlen kényszerűséggel, rendkívüli beruházásokat kellett végrehajtanom:
      -nyomtatópatron (8900 Ft)
      -papír (900 Ft)
      -gyűrűs mappa (600 Ft)
      -jelölő ragacsok (300 Ft)


Még egy öltést sem varrtam, de már beletettem közel 11.000 Ft-ot. (meg a rengeteg időt, amit szokás szerint nem számolok...).
Sokba lesz nekem ez a takaró...
Főleg úgy, hogy kiderült, fekete anyagot  mindenképpen kell vásárolnom, meg a kék jópár  árnyalatát is.
Kinyomtattam a leírást, lyukasztottam, fűztem, a csillagokat bejelöltem.

Az anyaglistára ráragasztottam az általam fellelt anyagok (leginkább szétboncolt ingek) darabkáit.
Nem sikerült mindenhol eltalálni, sőt van ahol szándékosan eltértem az eredeti koncepciótól. (A hibbant zöld mintás anyagomat például "minden körülmények között" beleteszem, sőt valami narancs is kívánkozik a palettára).
A változtatások miatt nyilván nem lesz egy hasonmás darab, de szándékoltan egy vibrálóbb csillagpalettával tervezem a látványt.

Amíg ez a procedúra zajlott, addig Stevie Ray Voughan "Soul to soul" lemezét hallgattam. Ajánlom jó szívvel:

Nincsenek megjegyzések: